Logo Portfeo
  • Start
  • O aplikacji
  • Cennik
  • Aktualności
  • FAQ
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Testuj aplikację
< wróć

FAQ i pomoc

Kwestie techniczne, błędy, sugestie

Nie mogę uruchomić aplikacji. Jaki jest powód?

Mogą zdarzyć się sytuacje, w których wprowadzamy zmiany i aplikacja przez pewien czas nie jest dostępna. Wówczas na ekranie wyświetli się odpowiedni komunikat. Istnieje również możliwość, że aplikacja nie będzie działać odpowiednio bądź będzie zawierać błędy, jeśli użytkownik korzysta ze starej wersji przeglądarki internetowej – wówczas warto dokonać aktualizacji bądź spróbować użyć innej przeglądarki. Jeśli mimo to aplikacja nie działa, prosimy o informację na maila [email protected]

Aplikacja działa bardzo wolno. Z czego to wynika?

Aplikacja może działać wolno w następujących sytuacjach:
A) Użytkownik posiada wiele portfeli, w których zgromadził bardzo dużą liczbę aktywów, w związku z czym aplikacja musi wykonywać więcej obliczeń. W takim przypadku może ona działać wolniej.
B) Użytkownik korzysta ze starej wersji przeglądarki internetowej - wówczas warto dokonać aktualizacji bądź spróbować użyć innej przeglądarki.
C) Użytkownik dokonał zmian, które wymuszają przeprowadzenie wielu obliczeń w danym momencie. Wówczas należy zaczekać na ich zakończenie.
Jeśli jednak aplikacja cały czas działa wolno, pomimo małej liczby aktywów w portfelu, prosimy o zgłoszenie sytuacji przez formularz kontaktowy (dział „Pomoc” w menu po lewej -> „Formularz kontaktowy”).

W jaki sposób zmienić tryb na jasny lub ciemny?

Wystarczy, że będąc w aplikacji klikniemy w przycisk słońca lub księżyca, znajdujący się w prawym górnym rogu.

W jaki sposób mogę zgłosić błąd w działaniu Portfeo?

Wystarczy kliknąć w ikonkę „Formularz kontaktowy” w menu po lewej stronie (zakładka "Pomoc"). Bardzo prosimy o wpisanie tematu zgłoszenia, abyśmy wiedzieli jakiego rodzaju błędu dotyczy zgłoszenie.

W jaki sposób mogę zgłosić sugestie dotyczące Portfeo?

Proces zgłaszania sugestii jest taki sam jak w przypadku błędów. Wystarczy kliknąć w ikonkę „Formularz kontaktowy” w menu po lewej stronie (zakładka "Pomoc").  W temacie zgłoszenia bardzo prosimy o wpisanie frazy "sugestia".

Baza instrumentów nie zawiera instrumentu, którego poszukuję. Co zrobić?

Proces zgłaszania braku instrumentu w bazie jest taki sam, jak przy zgłaszaniu błędu. Wystarczy kliknąć w ikonkę „Formularz kontaktowy” w menu po lewej stronie (zakładka "Pomoc"). Bardzo prosimy o wpisanie tematu zgłoszenia "brak instrumentu". 

Logo Portfeo
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2025 portfeo.pl
Wykonawca: Profesjonalne strony internetowe - FlatArt