Logo Portfeo
  • Start
  • O aplikacji
  • Cennik
  • Aktualności
  • FAQ
  • Kontakt
  • Logowanie
  • Testuj aplikację
< wróć

FAQ i pomoc

Bezpieczeństwo aplikacji

Jak dbacie o prywatność użytkowników?

Przede wszystkim ograniczamy zakres posiadanych danych do minimum. Konta w naszej aplikacji nie zawierają danych osobowych, co zapewnia anonimowość. Na żadnym etapie korzystania z aplikacji, użytkownik nie musi podawać swojego imienia, nazwiska ani danych wrażliwych. Jedynym wyjątkiem jest podawanie danych do faktury podczas zakupu. Jednak te informacje są wykorzystywane jedynie do wystawienia faktury i nie są w żaden sposób przetwarzane, ani też połączone z aplikacją do śledzenia inwestycji.

Aplikacja zbudowana jest w postaci 2 instancji, jedna odpowiada za przetwarzanie danych inwestycyjnych, druga za logowanie. Każda z tych instancji znajduje się na osobnym, niezależnym serwerze. Ta z danymi inwestycyjnymi przechowuje tylko i wyłącznie email, dlatego wykorzystanie adresu bez imienia i nazwiska, dodatkowo podniesie bezpieczeństwo.

Czy połączenie z aplikacją jest bezpieczne?

Tak. Wszystkie dane przesyłane między aplikacją a naszym serwerem są szyfrowane za pomocą protokołu HTTPS, co uniemożliwia ich odczytanie przez osoby trzecie.

Czy wymagacie podania danych o moich kontach maklerskich?

Nie, aplikacja nie służy do przeprowadzania rzeczywistych transakcji giełdowych, dlatego też nie prosimy o podawanie żadnych danych dotyczących Twoich kont maklerskich.

Czy posiadacie wgląd w informacje o moim majątku?

Nie. Jedyne co wiemy o Twoim koncie to: ile założyłeś portfeli, ile masz aktywów w portfelach, oraz ile aktywów obserwujesz. Jednocześnie nie wiemy, jakie to są aktywa, ani ile są one warte. Te informacje są nam potrzebne jedynie do określania limitów subskrypcji. Nie udostępniamy tych informacji żadnym zewnętrznym podmiotom. Wyjątkiem są jedynie sytuacje, gdy przepisy prawa wymagają ich przekazania uprawnionym instytucjom (np. sądowi lub prokuraturze).

Czy aplikacja umożliwia logowanie 2FA?

Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale zamierzamy wprowadzić ją w przeciągu kilku miesięcy od uruchomienia aplikacji.

Jak zabezpieczacie dane o moim majątku przed kradzieżą?

Portfeo nie umożliwia eksportu danych, a więc jedyną możliwością wycieku informacji (i tak anonimowych), jest włamanie na konto, lub przejęcie naszej całej infrastruktury. Jesteśmy przed taką ewentualnością solidnie zabezpieczeni:

  • Posiadamy mechanizmy blokujące ataki siłowe (np. zautomatyzowane próby odgadnięcia hasła do konta).
  • Logowanie do konta odbywa się za pomocą bezpiecznych sesji, a opcja „zapamiętaj mnie” korzysta z zaszyfrowanego ciasteczka, które chroni dane przed nieautoryzowanym dostępem.
  • Hasła są przechowywane w bezpieczny sposób jako nieodwracalne skróty — nawet my nie możemy ich odczytać.
  • W celu zalogowania do aplikacji wykorzystujemy bezpieczny mechanizm jednokrotnego logowania (SSO), oparty na unikalnych, jednorazowych danych. Każda próba logowania jest chroniona podpisem, który potwierdza, że dane są autentyczne i nie zostały zmienione. Dzięki temu logowanie jest nie tylko wygodne, ale też w pełni bezpieczne.
  • Posiadamy dedykowaną infrastrukturę serwerową ze stałą opieką administracyjną.
  • Wszystkie dane przetwarzane i przechowywane są w profesjonalnych centrach danych, spełniających wysokie standardy bezpieczeństwa. Są one zlokalizowane na terenie Unii Europejskiej. Ze względów bezpieczeństwa nie możemy ujawnić więcej informacji na ten temat. 
×
Zmieniamy swoją nazwę na Portfeo Zmieniamy swoją nazwę na Portfeo
Logo Portfeo
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2025 portfeo.pl
Wykonawca: Profesjonalne strony internetowe - FlatArt